mypinkbutter

mypinkbutter

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Γρήγορα ζαμπονοκασεροπιτάκια με σάλτσα ντομάτας





Με την πρώτη ματιά είναι μια απλούστατη συνταγή σχεδόν χωρίς κόπο..ο λόγος που την ανεβάζω ειναι γιατί απο την μια τα πιτάκια αυτά μου θυμίζουν την ζαμπονοκασερόπιτα που τρώγαμε από το κυλικείο του σχολείου, που μου άρεσε απίστευτα πολυ.. και απο την άλλη γιατί είμαι συναισθηματικά συνδεδεμένη μ 'αυτή την συνταγή...γιατί κρύβει μια μικρή..τόση δα ιστορία που όταν την σκέφτομαι με κάνει να χαμογελώ.Όταν ήμουνα μικρή και ερχότανε η γιαγιά με τον παππού μου στο σπίτι μας ήμουνα τρισευτυχισμένη(δεν τους έβλεπα συχνά γιατί ήτανε στο χωριό) όχι για τα δώρα και τα χρήματα αλλά για την αγάπη τους και γι' αυτές τις αληθινές και γεμάτες αγκαλιές που μας μοίραζαν απλόχερα.Σε μια τέτοια επισκεψή τους λοιπόν πριν κάποια χρόνια αποφασίσαμε με τους παππούδες μας να πάμε στο σπίτι της ξαδέρφης μου της Κατερίνας...εκεί δοκιμάσαμε διάφορες λιχουδιές. Μετά απο ώρα που γυρίσαμε στο σπίτι εγώ απο την χαρά μου ήθελα να περιποιηθώ τους παππούδες μου και τους ρώτησα τι θα ήθελαν να τους φτιάξω....ο παππούς, μου απάντησε πως ήθελε εκείνα τα ξύλα που έφαγε στην ξαδέρφη μου... προσπαθούσα με ερωτήσεις να καταλάβω τι ήταν αυτά τα ξύλα..μέχρι που μου είπε πως '' να αυτά τα πιτάκια που ήταν σαν ξύλα και είχαν μέσα τυρί''...αμέσως τότε κατάλαβα πως εννοούσε τα σφολιατάκια..καθώς στο χωριό έχουν μάθει να τρώνε το σπιτικό αφράτο φύλλο ( ο παππούς μου παρομοίασε την σφολιάτα με ξύλο λόγω της τραγανότητας του φύλλου της σφολιάτας ) . Εγώ του χαμογέλασα και του έκανα αυτά τα πιτάκια. Μακάρι να ήταν εδώ να του τα ξανακάνω......
                                                                       Παππού....για σένα !!!


ΥΛΙΚΑ

1 πακέτο έτοιμα σφολιατάκια στρόγγυλα(τα βρίσκουμε στους καταψύκτες των σουπερμάρκετ)
Για την σάλτσα :
1 κούπα συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
1 πρέζα ζάχαρη
αλάτι,πιπέρι
1 κ.σ. ελαιόλαδο
2 φύλλα βασιλικού
Για την γέμιση:
5 φέτες ζαμπόν
5 φέτες τυρί gouda

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Αφήνουμε τα σφολιατάκια να ξεπαγώσουν καλά,σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονατι στην συσκευασία.
Για την σάλτσα: ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και βράζουμε για 1-2 λεπτά μόνο, έπειτα την αφήνουμε να κρυώσει.
Τις φέτες του ζαμπόν και του τυριού τις κόβουμε στα 4.
Παίρνουμε ένα σφολιατάκι βάζουμε 1 κ.γλ σάλτσα στη μέση και ένα κομματάκι τυρί και απο πάνω ένα κομματάκι ζαμπόν κλείνουμε σε μισοφέγγαρο και πατάμε μ' ένα πιρούνι.Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς μέχρι να πάρουν ωραίο ροδαλό χρώμα.

* Αν μας περισσέψει σάλτσα την βάζουμε στην κατάψυξη για επόμενη χρήση.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου